گردنبند شفا بخش چشم ببر
نوشته شده توسط : manan4

گردنبند چشم ببر

"چشم ببر"

 


توده اي از كوارتز قهوه اي طلايي است كه به شكل راه راه با رسوبات رشته هاي آهن خرمايي رنگ است و در برابر اسيدها بسيار حساس است. مهمترين اين توده ها در كشورهاي بيرماني، هندوستان، آفريقاي جنوبي، ايالات متحده آمريكا و غرب استراليا يافت مي شود.

تأثير بر بدن

اين سنگ فعال كننده مراكز حركتي در بدن از جمله استخوان ها و مفاصل مي باشد و باعث تقويت آنها مي شود. رنگ قهوه اي طلايي آن باعث گرم نگه داشتن بدن و بيش از هر چيز مجراهاي تنفسي مي شود. همچنين اين سنگ دارا اثر تسكين دهندگي در تنگي نفس و آسم است.

همسطح متابوليسم بدن اعصاب را آرام مي كند. چشم ببر اين امكان را به افراد عصبي مي دهد تا تمايل به از بين بردن دلايل و بي توجهي بر تمركز فكر و انديشه هايشان را داشته باشند. اين يك سنگ با ارزش براي تعليم دهي بچه ها به طور منظم است. چشم ببر با ارتعاشات تعيين شده اي باعث تحريك افراد ضعيف، بي اراده و ترسو مي شود. همچنانكه باعث استواري و تقويت كبد مي شود و عمل باكتريها را مهار مي كند. اين سنگ بخصوص براي افراد مضطرب در نظر گرفته شده است و شبكه خورشيدي را تقويت مي كند.

اثر بر روح و روان

چشم ببر ايجاد گرما و آرامش مي كند و افكار ما را براي مداواي ذات درونمان تحريك مي كند. اين سنگ به كساني كه داراي مشكلات امور مالي هستند كمك با ارزشي مي كند.

نشان طالع بيني


چشم ببر مختص نشانهاي جوزا، سبله و شير است.

طبقه چاكرا

اين سنگ متعلق به چاكراي خورشيدي است.

خصوصيات

براي تقويت تمركز، توصيه مي شود در طي كارهاي شخصي خود اين سنگ را با خود داشته باشيدو براي امتحانات درسي يا ديگر امتحانات، لازم است اين سنگ را در مقابل خود قرار دهيد.

فروش و نگهداري

 



چشم ببر در بازار تجارت به صورت هاي نتراشيده، صيقلي، جواهري داخل زنجير، جواهر و بعضي اوقات هم بصورت شي تزئيني ديده مي شود. نگهداري: بهتر است اين سنگ را 2 تا 3 بار در ماه زير آب بشوييد و حدوداً 2 الي 3 ساعت در برابر تابش نور خورشيد قرار دهيد تا دوباره شارژ شود.
 
اين محصول  به صورت گردنبند همراه با گردنبند چرم به قيمت 9500 آماده ارسال مي باشد
قیمت : 95000 ریال



:: برچسب‌ها: گردنبند چشم ببر , خصوصیات , تاثیرگذاری , تقویت و تاثیر بر بدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: